Szállítási és fizetési információk
A termékek szállítási módja
Cégünk igyekszik a csomagolási és postaköltségeket a minimálisra csökkenteni. A csomagokat az Express-ONE szállítja ki!
A furarozó cég vállalja, hogy a csomagot a feladást követő MUNKANAPON és MUNKAIDŐBEN kézbesíti. A futárszolgálat által nyújtott szolgáltatási rendszer általános jellemzői:
Háztól – Házig szállítás minden címre
Belföldi szolgáltatás esetében kézbesítés a felvételt követő munkanapon
Sikeres másnapi kézbesítések aránya: 95%
Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori és harmadszori kézbesítési kísérlet
Szolgáltatásunkkal a küldeményeit Magyarországon a felvételt követő munkanapon munkaidőben (8-17 óráig) kiszállítjuk.
Vásárlás végösszege |
Szállítási költség előre utalással |
Szállítási költség utánvéttel |
Személyes átvétel |
Bruttó 25.000 Ft alatt | 4900Ft | 5500 Ft | 0 Ft |
Bruttó 25.000 Ft -tól | 0 Ft | 0 Ft | 0 Ft |
Csomagolási költség
Termékeinket egy megfelelő méretű papírkartonba vagy papírdobozba csomagoljuk. Csomagolási költséget nem számolunk fel.
Személyes áruátvétel
A szállítási költség abban az esetben TELJESEN megtakarítható, ha a megrendelő a csomagot a máriapócsi székhelyünkön (Crea-Case Kft., Máriapócs Vasút út 3.), munkaidőben és személyesen veszi át. Ilyen esetben a csomagra semmilyen szállítási és csomagolási költséget NEM számítunk fel. Ha ezt a megoldást választja, akkor az ügyfélszolgálattal történt előzetes egyeztetés után (ami történhet e-mailben vagy telefonon) lehet a csomagért menni. A megrendelt csomagokat legtovább 10 napig tároljuk, közben munkatársunk több alkalommal is megpróbálja Önt e-mailben vagy telefonon értesíteni, a 10 nap letelte után a rendelést töröljük.
Szállítási határidők
A weboldalon szereplő termékek jelentős része állandóan van készleten, de előfordul, hogy a gyártási folyamatok miatt nem tudjuk azonnal szállítani. Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
Fizetési módok
1. utánvét
Ha a csomaghoz utánvéttel kíván hozzájutni, akkor a teljes összeget a csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.
2. átutalás
Abban az esetben, ha átutalással fizet, a megrendelést követően díjbekérő számlát küldünk Önnek, mely tartalmazza az átutaláshoz szükséges információkat. Az átutalás megérkezését követően, a megrendelt terméket átadjuk a futárszolgálatnak. A csomag átvételekor nem kell fizetni, és a csomag tartalmazza a számlát.
3. készpénz
Személyes átvétel során a máriapócsi székhelyünkön.
Minden kikézbesített csomagban megtalálja az ÁFA-s számlát, amely tartalmazza a termékeket tételesen és a szállítási költséget (közvetített szolgáltatás).
Téves megrendelés
Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben az info@crea-case.hu címen vagy a 20/345-5614 telefonszámon mihamarabb jelezze. A gyártás megkezdése után nincs módunk a rendelés törlésére. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék gyártására), a rendelést következmények nélkül lemondhatja.
Csomag újrakézbesítés
Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot sajnos automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre, és mi “bukunk” rajta egy szállítási költséget. Előfordulhat, hogy nem kap értesítőt, vagy nem találja meg a szállítónk a címet, zárva az ajtó, nem tartózkodik senki a megadott címen, elutazott külföldre stb. Ilyen esetben, amennyiben ezt Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek, de csakis akkor indítjuk útjára ismét a csomagot, ha annak ellenértéke a bankszámlánkon (átutalással) jóváíródott! Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot.